Czechman 2021 - závod

24.09.2021

Po loňském nepovedeném ročníku, kdy jsem chtěl zajet pod 5hodin a letošní povedené přípravě, jdu do závodu s jasným cílem dostat se pod 4h 50m a pokusit se atakovat 4h 45m....nasazuji neopren, do hlavy natlačím poslední předzávodní stravu - Prestart od Nutrend. Vrhám se do vody, abych se protáhl a rozplaval. Těchto pár ostrých temp mi ukazuje, ze to dnes bude bolet...a to jako hodně. Stoupám si vedle rychlých plavců, abych se v poklidu vytáhl na první točku.

3, 2, 1...prásk!!! Spouštím hodinky, jdeme na to. V pískovně u Dolan se rozvířila voda, jako v třeboňských rybnících při výlovu vánočních kaprů. Na první změně směru se držím odhadem ve druhé desítce na čele druhého balíku. První pětistovka za 7:35...to su prdy, to su prdy. Pak až na výlez z vody stále na stejné pozici. Cca na 1300m mám lehčí krizi, uplavávají mi dva borci a tak jdu do depa osamocený. 1900m plavání za 29:32. Letos to nějak plave...nakonec lezu z vody celkově 16. 

První depo na pohodu. Hlavně v klidu sundat neopren, blembák na hlavu, brejle na voči, gel do kapsy a boty?!?! Jo ty mám na kole. Mohutným skokem, jako Vašek v Cirkusu Humberto, usedám na svého hliníkového oře s berany (asi jako jediný v první 50ce - ty časostroje jsou fakt neuvěřitelný) a vrhám se do zaváděcích 8km průměrem 40km/h...

Hlavně nepřepálit začátek,  poté dva stejné cca 41km dlouhé okruhy. První okruh zajíždím rychlostí něco přes 37 v hodině. Garmin mi ukazuje mých nejrychlejších 40km za 1:03 a nějaké drobné. Ve druhém okruhu, cca na 70.km mám lehčí krizi, kterou celkem rychle rozjíždím. Opět narážím na problém materiál...do kopce si dojíždím a ihned odjíždím komu chci. Když přijde rovina či sjezd = nemám šanci, i když bych na to nohy měl. Cyklistika cca 91km za 2:27:35 s průměrem necelých 37km/h je na mém dědečkovi dost hustej výkon a v předzávodním plánu jsem s takovým průměrem vůbec nepočítal (plán byl jet mezi 33 - 35 Km/h). 

Druhé depo hlavně v klidu a dobře obléknout ponožky, zavázat boty, nandat čepičku a jdeme na půlmaraton.

Závěrečných 21,1km jsem chtěl rozběhnout v klidu tempem kolem 4:45 na km. Jenže vize, že bych se mohl dostat pod konečných 4:30hod je silnější. Někam do 11km běžím přibližně 4:25 na km, pak lehké zpomalení (asi na 4:50) někam na 15.km. Krize, spíš boj o přežití na 18. (5:15) a jako povstal Fénix z popela, poslední 3km "zalétnuty" za 4:45. Závěrečný půlmaraton zaběhnutý za 1:38:38 (4:45/km).

Suma sumárum! 1/2 Ironman za 4:40:51Naprosto neuvěřitelný čas, který jsem fakt nečekal. Závod mi opět ukázal mezery v tréninku a rozhodně to půjde i rychleji.

Děkuji všem za podporu, ale hlavně své manželce Lucce a synkovi Toníkovi, že mě podporují v mých snech.

Jaromír Kubín - triatlet
Všechna práva vyhrazena 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky