Ašský triatlon - Studánka u Aše - 18.6.2022

24.06.2022

Pro zahájení letošní závodní sezony jsem si vybral Ašský triatlon, kde se 500m plave v rybníku, 21Km upaluje na kole ve dvou okruzích a na závěr 5Km sprintuje na cílovou čáru.

Letošní ročník byl ve znamení pekelného vedra a testu nově pořízeného TT speciálu. Navíc po dlouhé tréninkové pauze zaviněné nemocemi, zraněními a nechutí trénovat jsem byl sám zvědav, jak to bude na trati vypadat. 

Tak jak to na trati vypadalo...

Na start si jako obvykle stoupám vedle těch bláznivých delfínů a doufám, že je udržím na první bójku. Dobrý daří se! No a pak už začíná boj o přežití :D Kyslík rychle mizí a mám co dělat dojet do depa s nějakou rozumnou ztrátou. Z vody tedy lezu asi na 5.fleku s časem 7:54 (1:45/100) a s tím nemůžu být spokojen :(

Skáču na kolo, lezu do treter po pár šlápnutích, do táhnout a HRRR na ně, na prevíty! Po prvním sjezdu mě dorážejí Vítek Brožek a Pavel Vojta a společnými silami dorážíme pár rychlých plavců. Ukázkovým střídáním stahujeme i vedoucí duo Ondrej/Hamata, kteří měli snad ploutve v tý vodě nebo co :D Lukáše Hamatu vidím na obzoru v nejdelším stoupání před koncem druhého okruhu a vím, že to bude bolet ho doběhnout. Z kola sesedám na třetím fleku, rychlý depo a jde se na běh.

Asi po 500m mě dobíhá parťák Vítek Brožek a za jeho pomoci dobíháme Lukáše Hamatu. Bohužel víme, že Michal Ondrej je už daleko a zbyde na nás jen druhé respektive 3.místo. Vítek ukázal více sil a o celých 12 vteřin mi ulítl. Nicméně 4:25/Km hodnotím jako úspěch. 

Celkově třetí místo beru všema deseti. Závod mi ukázal, že chuť je. Samozřejmě je na čem pracovat.

Jaromír Kubín - triatlet
Všechna práva vyhrazena 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky